Dersin Dili:
İngilizce
Dersi Verenler:
Dersin Amacı:
Bu ders sizi dijital dönüşümle birlikte pazarlamada “bir şeyler söylemekten” “bir şeyler yapmaya” nasıl geçtiğimizi görebileceğiniz bir yolculuğa çıkaracak. Bu amaçla, ders dijital pazarlamanın evrimi ile başlar ve daha sonra sahip olunan ve ücretli kanallar yönetimi, içerik pazarlaması, tahmine dayalı dijital pazarlama, kampanya planlaması, etkileyici pazarlama vb. dahil olmak üzere kapsamlı bir çerçeve sunar.
Dersin İçeriği:
Ders, dijital pazarlama ve dijital medya araçlarını konu alır.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1: Anlatım, 2: Soru-Cevap, 3: Tartışma
Dersin Ölçme Yöntemleri:
B: Sunum; C: Ödev