Dersin Dili:
İngilizce
Dersi Verenler:
Dersin Amacı:
Medya planlama derslerinde öğrenciler, hedef kitleye ulaşmak ve pazarlama ve medya hedeflerini gerçekleştirmek için medya alternatiflerinin seçimini, kullanımını, birçok temel medya kavramını öğrenirler ve pek çok vaka incelemesini inceleyerek reklam kampanyası öncesi / sonrası değerlendirmelerini anlarlar.
Dersin İçeriği:
Medya planlamacısının değişen rolü, medya planlama endüstrisindeki değişiklikler; medya planlama faaliyetleri ve medya stratejisinin belirlenmesi; kampanya ve medya ortamı stratejileri ve hedefleri; medya planlamasında kullanılan temel kavramlar; kampanya etkinliğini değerlendirmede kullanılan temel kavramlar; kampanya sonrası değerlendirme gibi konu başlıklarını içerir.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1:Anlatım, 2:Soru-Cevap, 3:Tartışma; 12: Örnek Olay
Dersin Ölçme Yöntemleri:
A:Sınav, B:Sunum, C: Ödev