• TR
  • EN

Elektronik platformlar, şirketlerin diğer şirketlerle olan ilişkilerini olduğu kadar, müşterileri ve tedarik zinciri içindeki bütün aktiviteleri de hızla dijital alana entegre ediyor. İnternet’in getirdiği kolaylıklar sayesinde mesafelerin ortadan kalkmasıyla dijital küresel pazarlar oluşuyor. Böylece dünyadaki iş potansiyeli de büyük oranda sanal ortama taşınıyor.  Bu bağlamda rekabet avantajı açısından önemli bir enstrüman olan e-ticaret tüm dünyada hızla yayılırken, bir çok işletme tarafından da yeni iş modeli olarak kabul ediliyor.

Elektronik Ticaret ve Teknoloji Yönetimi Programı, öğrencilerin web tabanlı platformlarda gelişen yeni iş modellerini keşfetmelerine ve uygulamalara ait yeni trendleri anlamalarına olanak sağlarken, onları elektronik ticaret alanındaki yeni kariyer fırsatlarına hazırlamaktadır. Program, yönetim, finans, ekonomi, strateji, proje yönetimi ve girişimcilik ile E-İş, E-Pazarlama, müşteri yönetimi (E-CRM), web tasarımı, veri tabanı yönetimi ve bilgi teknolojileri gibi farklı disiplinleri biraraya getiren gerçek zamanlı projeleri ve sektörel uygulamaları içermektedir.  

Program, temelde  farklı iş ve deneyimlere sahip  profesyoneller  kitlesini hedef almaktadır: İşletme ya da ekonomi lisans eğitimi almış olup işinde bilişimle ilgili gereksinimleri olanlar, bilgisayar teknolojileri konusunda farklı derecelerde eğitimi  olan ancak işletme ve yönetim konularında kendini yetiştirmek isteyen ve iş deneyimi ile bilgisayar becerileri geliştirmiş ancak bilişimin  kuramsal temellerini anlamak isteyen farklı lisans dallarından adaylar.