Dersin Dili:
İngilizce
Dersin Amacı:
Bu dersin temel amacı, web araçlarını ve sosyal network sitelerini içeren sosyal medyayı kullananan hızlı gelişen alanlar üzerindeki sosyal ticaret kavramını anlamayı amaçlamaktadır.
Dersin İçeriği:
Bu ders; alıcı davranışları alanlarını, sosyal medya pazarlamasını, sosyal girişimciliği, sosyal devleti, sosyal E-CRM kavramını, sosyal eğlence ve oyunları, sosyal stratejiyi, pazar araştırma ve analitiğini ve daha birkaç diğer kritik önemli başlıkları inceler. Bu ders yönetime yöneliktir ve birçok sosyal medya uygulamaları, simülasyonları ve pazarlama fenomenleri alanındaki görevleri içerir.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1: Anlatım, 2: Soru-Cevap, 3: Tartışma 4: Benzetim, 5: Vaka
Dersin Ölçme Yöntemleri:
A: Sınav, B: Sunum, C: Ödev, D: Proje, E: Laboratuvar