• TR
  • EN
Program Türü: 
Tezli
Ders Kodu: 
TL 690
Ders Dönemi: 
Bahar
Ders Tipi: 
Zorunlu
Teori Saati: 
0
Uygulama Saati: 
0
Kredi: 
0
AKTS: 
60
Dersin Dili: 
Türkçe
Dersin Amacı: 

Doktora Tezi, programda tamamlanması beklenen tüm dersleri bitirmiş, yeterlik sınavını geçmiş olan öğrenciler için zorunlu olan bir araştırmadır.

Dersin İçeriği: 

Doktora Tezi, programda tamamlanması beklenen tüm dersleri bitirmiş, yeterlik sınavını geçmiş olan öğrenciler için zorunlu olan bir araştırmadır. Buna göre; tez dersini (uzmanlık dersini)  seçen bir öğrenci kendisine atanan danışmanın desteği ile araştırma konusunu seçmek, gerekli kaynak araştırmasını yapmak ve tez formlarına uygun bir biçimde tez raporunu sunmakla yükümlüdür.

Dersin Öğretim Yöntemleri: 
Öğretim Yöntemleri 1: Anlatım, 2:Soru-Cevap, 3: Tartışma, 4: Simülasyon, 5: Benzetim
Dersin Ölçme Yöntemleri: 
Ölçme Yöntemleri A: Sınav, B: Sunum, C: Ödev, D: Proje, E: Laboratuvar

Dikey Sekmeler

Dersin Öğrenme Çıktıları

Dersin Öğrenme Çıktıları Program Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1- Öğrenci, doktora programında uluslararası ticaret, uluslararası pazarlama, uluslararası lojistik, tedarik zinciri yönetimi gibi uzmanlık alanlarında öğrendiklerini organize etme ve uzmanlık alanında araştırma yapma fırsatını elde eder. 5,6,7,8 1,2,3,4,5 A,B,C
2- Öğrenci, bilimsel olarak kabul edilen formatta veri elde etme, veri analiz etme, bulgularını raporlama konularında deneyim kazanır. 5,6,7,8,12,14 1,2,3,4,5 A,B,C
 

Dersin Akışı

DERSİN AKIŞI
Hafta Konular Çalışma Materyali
1    
2    
3    
4    
5    
6    
7    
8    
9    
10    
11    
12    
13    
14    
15    

Kaynaklar

RECOMMENDED SOURCES
Textbook Hair, J. F,Black, W., Babin, B.,  Anderson, R and Tatham,R., (2006), Multivariate Data Analysis, Pearson Prentice Hall, Sixth Edition.

 

Hair, J. F,Black, W., Babin, B., and Anderson, R., Multivariate Data Analysis, (2010), Pearson Prentice Hall, Seventh Edition.

Cox, D.R.ve Snell, E.J. (1989),Applied Statistics: Principles And Exaples, Chapman And Hall.

Hoaglin, D.C., Mosteller, F. Ve Tukey, J.W. (1983), Understanding Robust  and Exploratory Data Analysis, John Wiley & Sons.

Wilson, J.H., Keating, B., and John Galt Solutions, (2009), “Business Forecasting with ForecastX”, McGraw-Hill Editions, Sixth Ed.

Miles.M., Huberman,A. and Saldana (2013) ;J, Qualitative Data Analysis: A Methods Sourcebook .Third Edition Edition.  ISBN-13: 978-1452257877. ISBN-10: 1452257876

Myatt,J and Johnson,W.P., (2014). Making Sense of Data I: A Practical Guide to Exploratory Data Analysis and Data Mining.  2nd Edition. ISBN-13: 978-1118407417 ISBN-10: 1118407415

Huizingh, E., 2007., “Applied Statistics with SPSS”,  ISBN-13: 978-1412919319

ISBN-10: 1412919312

Kerr,A. And Hall, H., 2002., “ Doing Statistics With SPSS”. ISBN-13: 978-0761973850

ISBN-10: 0761973850

 

 

 

Materyal Paylaşımı

MATERYAL PAYLAŞIMI
Dokümanlar  
   
   

Değerlendirme Sistemi

DEĞERLENDİRME SİSTEMİ
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI SIRA KATKI YÜZDESİ
DoktoraTezi 1 100
 
Toplam   100
FİNALİN BAŞARIYA ORANI   -
YARIYIL İÇİNİN BAŞARIYA ORANI   100
Toplam   100

Dersin Program Çıktılarına Katkısı

COURSE'S CONTRIBUTION TO PROGRAM
No Program Learning Outcomes Contribution
1 2 3 4 5  
1 Graduates of International Trade and Logistics Management are able to assess business concepts and information on trade and logistics, analyze problems, and provide solutions based on research         x  
2 Graduates of International Trade and Logistics Management are able to manage current and emerging trends of logistics and transport sector with proficiency in English.         x  
3 Graduates of International Trade and Logistics Management gain the ability of managing the international business relationships of production and service companies.       X    
4 Graduates of International Trade and Logistics Management gain the ability of planning, coordinating and managing the supply chains of production and service companies.         x  
5 Graduates of International Trade and Logistics Management have the knowledge for promoting to a top management level position in trade and logistics companies.       x      
6 Graduates of International Trade and Logistics Management gain the ability of using information technologies in planning and managing the logistics activities of trade and logistics companies.     x      
7 Graduates of International Trade and Logistics Management gain the skill of working compatibly with team members in carrying out a vocational project.     X      
8 Graduates of International Trade and Logistics Management gain the ability to understand the social and business relationships in trade and logistics sector, and learn to be innovative and creative in their field.     X      
9 Graduates of International Trade and Logistics Management are able to manage current and emerging trends of logistics and transport sector with proficiency in English       X    
10 Graduates of International Trade and Logistics Management gain the ability of analytic thinking and learn to apply quantitative analyses in solving problems.      X      
11 Graduates of International Trade and Logistics Management are able to develop and manage new projects, and share information with other professionals.       X    
12 Graduates of International Trade and Logistics Management gain awareness about the  importance of ethical and social responsibility in trade and logistics sector.     X      

ECTS

AKTS İŞ YÜKÜ TABLOSU
Etkinlik Sayısı Süresi

(Saat)

Toplam

İş Yükü

(Saat)

Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16xtoplam ders saati) 15 0 0
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) 100 38 3800
Tez Sunumu 1 200 200
 
Toplam İş Yükü     4000
Toplam İş Yükü / 25 (s)     160
Dersin AKTS Kredisi     160