Dersin Dili:
İngilizce
Dersin Amacı:
Bu dersin amacı öğrencilere 7 Adımda Markalaşmanın basamaklarını Türkiye ve Yurt Dışında yaşanmış gerçek örneklerle aktarmaktır. Aynı zamanda bu ders yeni ürün inovasyonu ,yeni ve var olan markaların nasıl oluşturulacağı konusunda öğrencilere yeni fikirler vermektir.
Dersin İçeriği:
Marka Yönetimi, Reklam, Ürün Geliştirme,Dağıtım, Fiyatlandırma, Ticaret ve Tüketici Promosyonları, Konumlandırma, Farklılaştırma, Marka Karlılığı, Tüketici Trendleri, Pazarlama Planı, Yaratıcı Strateji Özeti vb kavramları öğrencilere aktarmaktır.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1. Anlatım Yöntemi 2. Soru-Cevap Yöntemi 3. Tartışma Yöntemi 4. Örnek Olay Yöntemi 5. Uygulamalı Çalışmalar 6. Problem Çözme Yöntemi
Dersin Ölçme Yöntemleri:
A: Sınav , B: Ödev, C: Öğrenci Sunumları, D: Proje