Ders Kodu | Ders Adı | Program Türü | Ders Tipi |
---|---|---|---|
PSY 501 | Araştırma Metodları I | Tezli | Zorunlu |
PSY 566 | Ölçme ve Değerlendirme | Tezli | Zorunlu |
PSY 588 | Seminer I | Tezli | Zorunlu |
PSY 560 | Psikanalitik Kuramda Çocuk Ruhsal Gelişimi ve Psikopatolojileri | Tezli | Seçmeli |
PSY 561 | Psikanalitik Kuramda Ergen Psikopatolojisi | Tezli | Seçmeli |
PSY 563 | Psikanalitik Kuramda Yetişkin Psikopatolojisi | Tezli | Seçmeli |
Ders Kodu | Ders Adı | Program Türü | Ders Tipi |
---|---|---|---|
PSY 502 | Araştırma Metodları II | Tezli | Zorunlu |
PSY 567 | Ölçme ve Değerlendirme II | Tezli | Zorunlu |
PSY 573 | Psikofarmakololoji | Tezli | Zorunlu |
PSY 589 | Seminer II | Tezli | Zorunlu |
PSY 590 | Psikanalitik Çocuk ve Ergen Psikoterapisi | Tezli | Seçmeli |
PSY 591 | Psikanalitik Yetişkin Psikoterapisi | Tezli | Seçmeli |
PSY 592 | Şema Terapi | Tezli | Seçmeli |
Ders Kodu | Ders Adı | Program Türü | Ders Tipi |
---|---|---|---|
PSY 504 | Klinik Psikoloji Uygulama Standartları ve Etik | Tezli | Zorunlu |
PSY 685 | Yüksek Lisans Tezi | Tezli | Zorunlu |
PSY 691 | Grup Süpervizyonu I | Tezli | Zorunlu |
PSY 693 | Bireysel Süpervizyon I | Tezli | Zorunlu |
PSY 695 | Psikolojik Değerlendirme Süpervizyon I | Tezli | Zorunlu |
PSY 698 | Klinik Uygulama I | Tezli | Zorunlu |
Ders Kodu | Ders Adı | Program Türü | Ders Tipi |
---|---|---|---|
PSY 686 | Yüksek Lisans Tezi II | Tezli | Zorunlu |
PSY 692 | Grup Süpervizyonu II | Tezli | Zorunlu |
PSY 694 | Bireysel Süpervizyon II | Tezli | Zorunlu |
PSY 696 | Psikolojik Değerlendirme Süpervizyonu II | Tezli | Zorunlu |
PSY 699 | Klinik Uygulama II | Tezli | Zorunlu |
Ders Kodu | Ders Adı | Program Türü | Ders Tipi |
---|---|---|---|
PSY 561 | Psikanalitik Kuramda Ergen Psikopatolojisi | Tezli | Seçmeli |
PSY 563 | Psikanalitik Kuramda Yetişkin Psikoterapisi | Tezli | Seçmeli |
PSY 590 | Psikanalitik Çocuk ve Ergen Psikoterapisi | Tezli | Seçmeli |
PSY 591 | Psikanalitik Yetişkin Psikoterapisi | Tezli | Seçmeli |
PSY 592 | Şema Terapi | Tezli | Seçmeli |