Makaleler
Aydın, G. ve Aydın Aslaner D., (2015). Stereotip Kadın Rollerinin Televizyon Reklamlarında Sunumu, Global Media Journal TR Edition, 6 (11), 54- 65.
Saracer N. ve Gönenli G., (2008). Effects of New Media on Young Turkish Readers Proceedings of 6. International Symposium of Interactive Media Design, / October 15- 17, 2008 , İstanbul :Yeditepe University.
Hürmeriç, P. ve Gönenli, G., (2012). Public Relations as a Tool to Cultivate Public Health: An Overall Analysis of ‘Smoke Free Air Space Campaign’. Proceedings of International Conference on Communication, Media, Technology and Design, May 09- 11, 2012, İstanbul, ss. 358-363.
Aydın, G. ve Aslaner Aydın D., (2014), Green Social Movements and Governmet PR Efforts. International Prublic Relations Reseach Conferance, March 5-9, 2014.
Aydın, G., Hürmeriç, P. and Aslaner Aydın D., (2014). Transformation of Turkish Printed Newspapers’ Corporate Cultures. The International History Of Public Relations Conference, Wednesday 2- 3,2014.
Gönenli, G., Özdemir, A., Kara, F., Yağmur, N., Karcı, T. F. (2008). Tüketicilerin Cep Telefonlarında 3G Kullanım Alışkanlıkları ve Operatör Tercihleri, Journal of Communication Studies. (6) 1. 44-64.
Kitaplar
Gönenli, G. & Hürmeriç, P., (2012). Sosyal Medya: Bir Alan Çalışması Olarak Facebook’un Kullanımı. T. Kara& E. Özgen (Ed.). Sosyal Medya Akademi: İletişim, Pazarlama İletişimi, Ağ Toplumu, Teknoloji içinde, ss.213-242. İstanbul: Beta Yayınları.
Aydın, G., Aydın Aslaner, D. ve Aslaner, G.,(2015). Dijital Dünyada Soyalleş(ME) Aracı Sosyal Medya. T. Kara& E. Özgen (Ed.). Ağdaki Süphe: Bir Sosyal Medya Eleştirisi içinde, ss.81-113. İstanbul: Beta Yayınları.
Gönenli, G. & Saracer N. (2009) Medya Eleştirileri, “Bilinç Endüstrisinin İktidar ve Siyaset Pratikleri”, Svetlana Bodrunova “Bir Uyumsuzluk Vakası: V Sektöründe AB Düzenlemeleri ve İtalyan Hukuk Sistemine Uyumun Siyasallaştırılması”.