Dersin Dili:
İngilizce
Dersi Verenler:
Dersin Amacı:
Öğrencilere, kurumsal iletişim kavramını, önemini anlatmak, kurumlardaki uygulamaları tanıtmak, kurumsal iletişimi bir bütün olarak değerlendirebilme ve uygulamalarda yer alabilme becerileri kazandırmak ve bu becerileri marka geliştirme ve yönetme stratejilerinde uygulamalarına yardımcı olmaktır.
Dersin İçeriği:
Bu ders; marka, markalaşmanın tarihi, markalaşma, marka kimliği/kişiliği/ konumlandırma, kurumsal iletişim, kurumsal kimlik ve kurum medya ilişkileri gibi konu başlıklarını içermektedir.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1: Anlatım; 2: Soru-Cevap; 3: Tartışma, 4: Vaka Analizi
Dersin Ölçme Yöntemleri:
A: Sınav; B: Sunum, C: Ödev